Frederik Heyman

Graphic Design en fotografie is een gouden combinatie. Tenminste in het geval van de Belgische Frederik Heyman. Deze getalenteerde belg, en tevens sinds kort ook mijn favoriete belg, maakt supergekke foto’s en illustraties. En dingen ertussenin. De manier waarop hij zijn ideeën op een surrealistische manier vastlegt doet me denken aan Dave LaChappelle, alleen dan zonder de kermis kleuren en veel grafischer. Euhm ja, ik heb het dus hier over:




Best tof toch? Hij maakt ook illustraties en animaties.

Voor meer: Frederik Heyman’s site

zijn Belgen next up??

7 Responses to “Frederik Heyman”


  1. 1 Anonymous 15 oktober, 2008 om 7:30 pm

    belgen stinken

  2. 2 Cath. 15 oktober, 2008 om 8:11 pm

    ik heb laatst een belg ontmoet en hij ruikte best lekker

  3. 3 ROBIN 15 oktober, 2008 om 11:01 pm

    ruikte toch
    ik vind het vet!!

  4. 4 Zoë 16 oktober, 2008 om 2:15 pm

    rook! raak.

    Ik riekte niet, maar niet van stankmening.
    diktof belgen!
    Nid & Sancy zijn ook fijnriekend; ze doen me denken aan crystal castles

  5. 5 Cath. 16 oktober, 2008 om 5:56 pm

    haha ruikte is het nieuwe rook

  6. 6 Maryn 17 oktober, 2008 om 9:56 am

    hahahah Ik vind het tof!


  1. 1 Frederik Heyman « Rassion Trackback op 1 november, 2010 om 7:13 pm

Geef een reactie

