Matras kamer

Een kamer waarvan de vloer een en al matras is of het bed de hele vloer, hoe je het maar bekijkt. Ieder kind heeft daar wel eens over gefantaseerd toch? Ik was zo rete jaloers toen ik het eens zag op MTV cribs, een of andere dikke sportneger (blijft een raadsel, hoe kunnen die rijke SPORTERS zo fucking dik zijn?) had besloten dat zijn bed toch iets te krap was voor zijn gulle lichaam en heeft dus mijn droom verwerkelijkt door van zijn hele slaapkamer 1 groot matras te maken. Artiest streepje fotograaf Dan Tobin Smith heeft hier vast inspiratie uit gehaald haha. Zo blauw als het YSL huis, zo zacht als mijn lieve kussen.. I love it.

picture-53picture-62

Cath.

4 Responses to “Matras kamer”


  1. 1 hoi 18 januari, 2009 om 1:44 pm

    wauwie, fijne kleur, hij mag mijn kamer schilderen.

  2. 2 koen 18 januari, 2009 om 1:51 pm

    Soort huis van de Stampertjes.

  3. 4 Robin 18 januari, 2009 om 10:39 pm

    ik vind het een beetje jammer van de meubels!


Geef een reactie

