Vrolijke Fetish

Stel je neemt een combinatie van Elza jo, bubblicious en suicide girls. Het resultaat; Fetish Bubblegirls.
Dit is het werk van graffiti artist Tilt. Het verhaal erachter weet ik niet aangezien ik het boek vandaag spotte in de American Book Shop, maar niet gekocht heb. Ik vind het wel leuk, zo op Blue Monday (ik voel me helemaal niet depressief vandaag en misschien komt dat wel door dit boek).
Maar ik denk dat het verhaal erachter zo is: Tilt is een freak die het liefst z’n vriendinnen onder tekent zodat iedereen weet dat ze van hem zijn. Zoiets? Wel lache, niet geweldig!

tilt4

tilt2tilt3

tilt

Noni Pony.

0 Responses to “Vrolijke Fetish”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

