Oehlalala


Back in 1997 was ik acht, in 1997 kwam ook het nummer uh la la la van de italiaanse zangeres Alexia uit. Een verschikkelijk slecht nummer maar ik was er helemaal gek van. Jaren lang was dit nummer mijn onder de douche zing nummer:Oehlalala i lof yoe beebie oehlala lof mi toonaigt UH! Daarna ben ik het nummer helemaal vergeten,het kwam ook nooit op de box namelijk. Wel wist ik nog precies hoe de clip eruit zag maar ik wist niet meer hoe het liedje ging. Laatst was ik met eeen vriend hitzone 1,2 en 3 aan het bekijken om zo weer een vlaag van erkenning te krijgen, maar hitzones zijn er pas vanaf 1998. Toen lag ik een nacht in en bed en BAM opeens kwam het zo me kop in. Oehlalala i lof yoe beebie oehlala lof mi toonaigt UH!

ik heb het al eens eerder gezegt maar het kan niet vaak genoeg gezegt worden: Lang leven Youtube.

Dieuwer

0 Responses to “Oehlalala”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

