No pants


Waarom gebeurt mij dit nooit? En nee ik bedoel niet het ontbreken van mijn broek, maar het meemaken van zo’n actie. Closest I get is een net niet studenten-ontgroenings actie. Fuck. Ik wil ook dat opeens iedereen om me heen begint te dansen of dat er opeens een groen scherm achter me en een band voor me verschijnt (zoals in die ene clip weet je wel, welke is dat ook alweer..). Pick me pick me, neem me in de maling! Ik beloof dat ik meedans of in dit geval ook mijn broek uitdoe en leuk het spelletje meespeel. Of is dat juist niet de bedoeling?

Cath.

 

2 Responses to “No pants”


  1. 1 Maryn 27 januari, 2009 om 4:42 pm

    Hahah inderdaad. Dat is gewoon zo’n short video op MTV

  2. 2 David 2 februari, 2009 om 8:36 pm

    kom joh gaan we ook doen in damsco


Geef een reactie

