Brilfuckinjant

Het feestje was afgelopen vrijdag maar toen stond ik nog ergens in een godvergeten kut apres ski tent mijn zorgen weg te drinken na de 500ste keer het allergrootste kut nummer ooit gehoord te hebben.
Ik heb er dus niks over kunnen posten maar dat doe ik nu met terug werkende kracht.Want godverdomme wat is dit een briljant filmpje met de stem van Cees Geel en gemaakt door Seven en Twann. Props.

Dieuwer

3 Responses to “Brilfuckinjant”


  1. 1 hoi 2 februari, 2009 om 10:43 pm

    ik was ur en het was behoorlijk leuk.. net als de video-flyer

  2. 2 Lauw 3 februari, 2009 om 10:36 am

    hahaha, vlugge jaapie ook echt… dope!

  3. 3 Koen 6 februari, 2009 om 10:39 pm

    Heheheh Master of the Wheels of Steel > http://koffiekoppen.blogspot.com/2008/07/jan.html (zelfreclame)

    Goeie shit


Geef een reactie

