Screamin’ Jay Hawkins

 

 

Dank Twitter, Jay Electronica en de combinatie van deze twee. Kreeg zowaar een berichtje van hem met de link naar deze video, deze geniale video.  Misschien ben ik een onwetende cultuurbarbaar voor het niet kennen van Jay Hawkins, maar vergeef me. Ik was geboren in 1991, hij in 1929. Deze single was zijn grootste hit en heeft hem vele optredens bezorgd. Hierna kon hij dit succes maar moeilijk evenaren, wikipedia vertelt dat zijn single “Constipation Blues” als gross werd beschreven, waaropvolgend Jay Hawkins bij tijdens het zingen van dit liedje het podium deelde met een toilet. Haha, ouwe gek.

(Twitter van: Cath, Zoë en Dieuwer)

Cath.

3 Responses to “Screamin’ Jay Hawkins”


  1. 1 J 10 februari, 2009 om 1:41 pm

    wat een baas!!! maar dat twitter begrijp ik nog niet helemaal hoor…..

  2. 2 Dieuwer 10 februari, 2009 om 4:36 pm

    de pers noemde ze het ego masturbatie wat wel een beetje waar is. want iedereen post wat hij of haar bezig houdt maar niemand leest het of heeft zin om te reageren

  3. 3 Cath 10 februari, 2009 om 4:38 pm

    ik lees jouw twitter wel hoor, en die van Britney Spears.


Geef een reactie

