Michael Jackson is er doorheen

michael-jacksons-auction-001

We zagen het allemaal al aankomen, het was slechts een kwestie van tijd, maar toch maakt het me een beetje verdrietig. Michael Jackson is door zijn geld heen en verkoopt noodgedwongen in April een deel van zijn bezittingen. Je kan zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel een goed oog voor het uitkiezen van fucking geweldige items, die straks te koop zijn voor elke malloot met geld.
 Dit is bijvoorbeeld een espresso en cappucino machine met een Neverland gevoel. Als ik dit elke ochtend zou zien staan in mijn keuken zou ik voor altijd een glimlach op mijn gezicht hebben! Wat een prachtig ding.

michael-jacksons-auction-011

Dan de robot replica van MJ’s hoofd, die is gebruikt in zijn film Moonwalker. Je weet wel, wanneer hij het op het einde niet meer houdt en ninja gaat op zo’n evil mannetje en verandert in een robot. Wat een genialiteit. Zie hier die scene.

michael-jacksons-auction-005

En zie hier een handschoen helemaal versierd met Swarovski kristallen, oranje Swarovski kristallen. De rechterhandschoen is er niet. Zal ie goed tegen de hollandse sneeuwstormen helpen?

michael-jacksons-auction-002

Klik hier om de rest van de spulletjes die worden geveild te bekijken. Je zult zien dat Michael net zoveel van zichzelf houdt als Renzo Rosso. Ik heb trouwens een theorie, dat de carriere/levensloop van Kanye West veel gelijkenissen gaat tonen met die van Michael Jackson. Exclusief de naakte jongetjes natuurlijk. Who knows..

Cath.

 

1 Response to “Michael Jackson is er doorheen”


  1. 1 Marijn 19 februari, 2009 om 10:01 pm

    Er kan gezegt worden over die vent wat ze willen, voor mij blijft ie een HELD!


Geef een reactie

