Noreaga vs Perez Hilton

perez-hilton 

 Mijn god. Meestal is een bezoekje aan mijn lievelingsblog-na-Rassion enerverend en positief voor mijn mood de rest van de dag, maar niet vandaag. Ik las namelijk over de Twitter beef tussen Noreaga en Perez Hilton. Noreaga, die rapper van die geniale rapliedjes die deel uitmaakt van CNN en veel tijd in Amsterdam besteed. Perez Hilton, die diva pur sang die sterren afzeikt op zijn site door middel van geniale tekeningen en lichtelijk ongemakkelijk deed tijdens een red carpet interview met de Neerlandse Jeugd van Tegenwoordig. Met Twitter als platform hebben de twee ruzie, waarin het woord gay meer wordt genoemd dan in Will & Grace. Tja. I mean, de hele Rick Ross vs 50 Cent beef is vrij vermakelijk, maar dit doet mij een beetje overgeven. Ik voel me een beetje zoals hier staat beschreven. Verkracht. Maar gelukkig ben ik door dit alles wel op de blog van Noreaga gekomen waar een filmpje van hem in Amsterdam te bezichten is. Die rappers van tegenwoordig zijn ook zóóó web 2.0! Mijn god.

Cath.

3 Responses to “Noreaga vs Perez Hilton”


  1. 1 hoi 27 februari, 2009 om 12:30 pm

    ik haaaaaaaaaaaaat Perez, maar echt

  2. 2 Pauli 27 februari, 2009 om 12:46 pm

    Dat optreden van CNN was zooooo hard! Dik 2 uur los gaan, waar zie je dat nog in deze jachtige tijden.

  3. 3 Cath 27 februari, 2009 om 4:46 pm

    jachtige tijden?? haha… ik heb het helaas moeten missen


Geef een reactie

