Jeeeeezy



Ik heb een ordinair zwak voor rappers uit het zuiden van de US. Zelfs een Mike Jones (who?) gaat er bij mij met gemak in (dat was niet letterlijk bedoeld..). Het begon allemaal bij het zien van dit filmpje 2 jaar geleden, de dikke beats, velgen, bontjassen, goude tanden en die fantastische stemmen wonnen mijn hart. Veel troep is er in die tijd beland in me itunes, maar een artiest waar ik nog steeds nooit genoeg van krijg is Young Jeezy. De held met de rauwe stem. Zijn beats geven een gevoel van onoverwinnelijkheid, zelfs als je band lek is en je een kenkaheind moet lopen in de stromende regen. Nou heeft Jeezy een nieuwe clip, hierboven, en weer stelt hij niet teleur. Hij drinkt zelfs mijn favoriete drankje en tevens beste vriend: wodka-lime! Young Jeezy for president!

Cath.

1 Response to “Jeeeeezy”


  1. 1 L. 3 maart, 2009 om 12:07 pm

    looooooooove it


Geef een reactie

