R.I.P. B.I.G.

untitled-18


Mijn eerste cd kreeg ik van iemand die me blijkbaar niet zo aardig vond, het was er 1 van Ja Rule. Daarna kwamen een paar Missy Elliot cd’s en toen bam pats boem was er The Notorious B.I.G, Biggie Smalls, Mr White oftewel Christopher Wallace. En ik vond deze goedgebekte rapper wel interessant. Na het zien van live optredens, het lezen van boeken en het kijken van documentaires over Biggie’s leven groeide er langzaam een obsessie in mij en ik werd gedoopt tot ”Biggoloog”. Ik heb zelfs de jungle van Brooklyn getrotseerd om op de tredes van zijn ouderlijke huis te kunnen staan. Een lange tijd kon ik ontzettend woedend worden als iemand ook maar iets had op te merken op mijn dode knuffelbeer, tegenwoordig ben ik iets minder fel, maar Christopher blijft een speciaal plekje in dat hip-hop gedeelte van mijn hart houden. De film over zijn leven hebben mijn ogen nog niet waargenomen, het moet immers wel teleurstellen want wees eerlijk; niemand kan de ”UUUHHH” van Biggie doen zoals Biggie hem doet.

12 jaar dood.. Rest in peace hombre, dressed in a black hoodie and black timbs.

Cath.

4 Responses to “R.I.P. B.I.G.”


  1. 1 Dieuwer 9 maart, 2009 om 9:33 pm

    Ik had een hele mooie foto voor dit stukje

  2. 2 Cath 9 maart, 2009 om 9:36 pm

    zeker die van mij en biggie in bed :)

  3. 3 dieuwer 10 maart, 2009 om 12:02 am

    nee een ander maar ik post m later

  4. 4 De Skater 11 maart, 2009 om 10:18 pm

    Of in de red & black lumberjack with the hat to match


Geef een reactie

