What a night, what a night

3345986653_083ca6f58a

Al vanaf 25 augustus  laten we de naam Q-tip erg vaak vallen bij Rassion, dat is niet wonderbaarlijk want we zijn groot fan van zijn afgelopen album The Renaisance. Toen we hoorde dat hij na 13 jaar eindelijk weer naar Nederland kwam hebben Cath en ik ook als de wiederweerga een kaartje gekocht. Ik had er echt onwijs veel zin in, ik heb in een hele lange tijd niet zoveel zin gehad in een concert.Potverdorie en wat was het een show hij heeft ongeveer een uur en 3 kwartier opgetreden waarvan een kwartier in het publiek. Hij deed alle A Tribe Called Quest classics en de gruwelijkste nummers van zijn nieuwe album. Jammer alleen dat die Official niet deed. Na de show hebben we nog wat met hem gechillt en we kunnen één ding zeggen. The guy sure loves Patrón.

ps. de foto is gemaakt door the lovely Karel en Sjaak.

Dieuwer

2 Responses to “What a night, what a night”


  1. 1 Fly 13 maart, 2009 om 11:33 am

    kut dat ik het gemist heb dan

  2. 2 Cath 13 maart, 2009 om 11:44 am

    ik wil voortaan alleen maar dure tequila drinken haha


Geef een reactie

