Slagsmålsklubben

slagsmalsklubben

Ik moet eerlijk zijn dat ik geen idée had wie zij waren totdat ik afgelopen zaterdag op partyflock (He! partyflock klinkt suf nerdy en stom, maar het is dik handig. De party agenda van alle alles op een rij!) aan het zoeken was naar een feestje die mijn avond kon vullen.
Rauw – Melkweg. Leuk! (Hoewel Rauw een hoger Purmerend gehalte heeft gekregen ten opzichte van vorig jaar blijft het wel leuk!) Met Slågsmalsklubben, hun myspace gecheckt en ik stond te springen op mijn bank.

Op het podium stonden 4 keyboards en 1 laptop klaar voor onze mannetjes. Toen ze het podium opliepen was ik wel een beetje verrast door hun voorkomen, nerdige nerds. Allemaal inclusief vies JoostvanBellen snorretje.
Toen ze aan het spelen waren leek het wel een LAN-party, mijngod. Allemaal kromgebrogen over laptop/ keyboard heen en zeer gefocust op de bewegingen die ze met hun duim-wijsvinger maakten.

Ze rockten de pan uit. En ik werd heel stiekem verliefd op die dude met het vreselijkste kapsel ooit.
Een beschrijving van de muziek is lastig. Je krijgt een glimlach op je gezicht van die vrolijke bliepbliep geluidjes! Gewoon even klikken en luisteren en je zal snel merken dat je humeur iets beter wordt.

slagsmalsklubben

Zoë

5 Responses to “Slagsmålsklubben”


  1. 1 nonipony 15 maart, 2009 om 4:38 pm

    wow voor de agenda! En jammer dat ik er niet bij kon zijn want ze zien er allemaal uit om mee te trouwen!

  2. 2 forrthira 15 maart, 2009 om 8:14 pm

    Het was me het feestje wel ♥

  3. 3 Hedski 15 maart, 2009 om 8:57 pm

    Echt, HOE chill, springhupdanssmusica!

  4. 4 leviboitelle 19 maart, 2009 om 6:26 pm

    Het was zo ontzettend hard! Toegift Kasta Sten was briljant.


  1. 1 5 days off kaarten!! « Rassion Trackback op 13 juli, 2009 om 9:41 pm

Geef een reactie

