The Tunes

Een paar weken geleden had ik een feestje gegeven in mijn SMkelder en ik had toen het geluk dat er mensen aanwezig waren die een aardig nootje konden spelen. Namelijk The Tunes, in december 2008 Hebben The Tunes de Amsterdamse Popprijs gewonnen met hun eigenzinnige mix van rock ‘n roll en folk. In mijn kleine hok was het propvol en ik heb niemand kunnen betrappen op een chagrijnig hoofd.
Is het nou Frans? Engels? Allebei? Ja! Accordeon, contrabas en vrolijk zingende jongens.
Aanstaande 28 Maart spelen ze in Pacific parc (gratiss) op het westergasterrein en 9 april in Paradiso.
Luister naar hun vrolijke geluiden en swing met hun mee nu je nog makkelijk hun optredens kan bijwonen. Want ik voorspel dat het in de toekomst heel lastig gaat worden om een handtekening van deze mannen te krijgen!


Zoë

0 Responses to “The Tunes”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

