Sha Stimuli The Break-up

3166986647_725927f1db

Net gedumpt? luister deze mixtape dan vooral niet!

Sha is een rapper uit Brooklyn en ik heb hem laatst ontdekt met deze mixtape. Het wordt een album genoemd maar ik vind niet dat een plaat met zoveel gejatte beats een album genoemd mag worden.  Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet vinden, Al vind ik deze mixtape wel heel erg lekker moet ik zeggen. Maar dan check ik zijn myspace en dan  voel ik ‘m niet echt. Dat maakt deze mixtape niet minder goed! Check vooral zijn “Remix” van Lovestoned.

Download hem hier!


Dieuwer

0 Responses to “Sha Stimuli The Break-up”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

