Brock Davis maakt dingen

3163793456_254ee00d2e

Coole dingen. Elke dag. 7 dagen in de week. Sommige begrijp ik totaal niet, andere geven me een glimlach en sommige zijn ronduit geniaal. Zoals het plaatje hierboven die je misschien wel eerder hebt gezien en dus ook deel is van de serie. Het leukste vind ik hoe Brock Davis naar dingen om zich heen kijkt, hij ziet overal gezichtjes in haha. Eerlijk is eerljk, ik voel me wel een beetje nutteloos na het bekijken van al zijn kleine objecten en brainfarts. Toch is het leuk.

 Make Something Cool Everyday. (klik)

Cath.

0 Responses to “Brock Davis maakt dingen”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

