Komt er nog wat van Skaterboy?

street_dreams_keyart-1

Nee ik heb het nu niet over de hillarische korte film met Beesmunt Louie en Yolanthe maar over een echte film. Ik vond Rob&Big echt een hillarische MTV serie. En Ryan Sheckler was een soort van Rob&Big meets Laguna Beach meets Super Sweet Sixteen behoorlijk gay dus. Maaaaaaaaaaaaaaar nu zitten Rob en Ryan  samen in een Skateboard film, ik weet het klinkt ook heel gay. De trailer is helemaal niet zo slecht uit, en ik denk dat het voor die echte skater jongens best wel een herkenbaar verhaal is. De “bekende” cast is dus Rob Dyrdek, Paul Rodriguez (Hij beate mijn ass altijd bij Skate niet normaal), Terry Kennedy, Ryan Dunn, en Ryan Sheckler.  Ohja Rob Dyrdek heeft hem trouwens geschreven dus als die kut is vind ik hem ook stom. Hij komt dit jaar uit. Ben benieuwd.

Dieuwer

1 Response to “Komt er nog wat van Skaterboy?”


  1. 1 leviboitelle 29 maart, 2009 om 10:29 pm

    Vet! Ik ben heel benieuwd. P-Rod!


Geef een reactie

