Peter Bjorn and John

 800px-peter_bjorn_and_john-november-2007

Peter Bjorn and John is een zweedse indieband. Ze bestaan al sinds 1999, maar kregen pas echt shine in 2006 toen ze een hit scoorden met “Young Folks” die Kanye West later weer gebruikt heeft in een mixtape en waardoor ik in aanraking kwam met deze band. Ik zeg dit niet vaak, maar dankje Kanye! Peter, Bjorn én John maken namelijk hele leuke muziek; relaxed en een beetje sukkelig. Sinds vandaag is hun album “Living Thing” uit. Gelukkig kan je op hun myspace al veel nummers van dit album voorproefen zodat je straks zonder knikkende knieeën en vol vertrouwen de cd-winkel in kan lopen en je welverdiende 20 euro in de verkopershanden drukken voor dit pareltje. Mijn favoriet is (naast de nummers die ik zondag had uitgekozen) “Lay It Down”, wat een geniaal nummer! Oh en welke lucky bastard heeft ze afgelopen donderdag in de melkweg gezien? Hoe was dat?

Cath.

2 Responses to “Peter Bjorn and John”


  1. 1 nonipony 31 maart, 2009 om 11:23 am

    ik heb ze al 2x gezien! Was wel leuk maar eigenlijk gewoon als alle andere indiebands.. haha


  1. 1 Para para para « Rassion Trackback op 17 juni, 2009 om 12:04 am

Geef een reactie

