Mixin Monday

 05_h

Ik volg A-Trak op twitter en hij zat al een tijdje ”Pokerface” van Lady Gaga belachelijk te maken (dacht ik) door er I poke her face ervan te maken. Little did I know dat hij stiekem druk bezig was met deze track te remixen! Hier is dan het resultaat, de hip-hop versie van Pokerface; ”I Poke Her Face” met niemand minder dan Kid Cudi, Kanye West en Common.

Luister/download hier (zshare)

Als extraatje voor degene die hem nog niet hadden gehoord, de remix van Q-Tip’s ”We Fight We Love” met jawel…. Kanye West. En Consequence. Gelukkig geen auto-tune gezang haha.

Luister/download hier (zshare)

Cath.

2 Responses to “Mixin Monday”


  1. 1 William P. Woodcole 8 april, 2009 om 4:55 pm

    ik kan poke her face niet downen :(

  2. 2 Cath 9 april, 2009 om 4:30 pm

    klopt,hij is van het wereldwijde web gehaald.. ik ga even kijken of ik een andere link kan vinden :)


Geef een reactie

