De Achtertuin

nwa-panic-zone

Vroeger speelde ik radiotje met een cd speler en een bandjespeler en dan ging ik altijd gillen in de microfoon en draaide ik daarna de nieuwste van de Spice Girls.Tegenwoordig had ik de kans gehad om in een echte studio voor echt publiek online de radiohost te spelen. Ik heb er helaas niet voor gekozen, maar mijn  school vriendjes Leon en Chris wel, vevolgens doen ze het ook nog eens next level!

Want de mannen zijn niet van plan om alleen wat lekkere plaatjes te draaien, ze gaan gewoon keihard voor diepte interviews en live sessies. Lijn 5 watch your back! Want De Achtertuin komt elke Donderdag van 15.00 tot 17.00 zo ontzettend lekker. Dus ik zeg het nu en jullie zullen moeten gaan luistern of je nou aan het chillen op je werk of op school bent, vanaf heden ga je elke donderdag om 14.58 naar Feelinradio.nl en je logt in met 123456. Zodat je nooit meer één harde show hoeft te missen want in de toekomst zul je versteld staan van de namen die deze studio in rollen.

Deze week is Urban er, het klinkt een beetje gay maar Leon heeft mij verteld dat hij ons weg gaat blazen dus wil je dat live meemaken zorg dan dat je morgen om 15.00 ingelogt bent!

Check ook eens het youtube kanaal voor alle video opnames van de live sessies in de studio.We houden jullie sowieso op de hoogte van de artiesten die de show komen bezoeken.

Dieuwer

0 Responses to “De Achtertuin”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

