Zondag(euhh)muziek

 rsad

Ik weet. Ik heb me deze zondag van ook maar enige verantwoordelijkheid gehouden, wat mijn volle recht was op een mooie 1e paasdag na een swingende doch uitputtende zaterdagavond. Als gevolg zondagmuziek op de maandag. Zodat je 2e paasmaandag nog meer als een soort van verlenging van je zondag voelt. Mooi toch? Ja tock?

Dus, zondagmuziek met de prettige geluiden van Raphael Saadiq, wat een beer van een stem! De kerel zingt als een nachtegaal over zeer relaxede jazzy beats. Hij heeft vorig jaar het album “The Way I See It” uitgebracht wat mijn oren deed klapperen van plezier. Nu zijn er een paar bonustracks te downloaden, tracks die het album net niet hebben gehaald maar alsnog zeer fijn zijn. 4 tracks om je dag mee te starten, te verrijken en te eindigen. Met dank aan onze mooibwoys uit Eindje:

Download hier The Way I See It bonustracks!

 Cath.

0 Responses to “Zondag(euhh)muziek”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

