Lekkere verenbos heb je daar

0044

Duiven. Ook wel de vliegende ratten van de stad genoemd. De meeste mensen hebben een natuurlijk afkeer tegen deze zachtaardige patatvretende wezens, ik iets minder. Ook al moet ik zeggen dat die doorgewinterde stadsduiven met ongelovelijk slechte, vieze en vettige veren het ook niet echt doen voor mij. Maar gelukkig heeft Kate MccGwire alleen de top of the line duivenveren gebruikt voor haar kunstwerken. Ik vraag me een paar dingen af, ten eerste hoe het allemaal op zijn plaats blijft en ten tweede hoeveel duiven er voor zijn gesneuveld. Guess we will never know. Maar tof is het zeker! Check Kate’s verenkunst hier.

EDIT: nieuwsgierig als ik was heb ik Kate een mailtje gestuurd met de vraag waar ze haar veren vandaan haalt. Zie hier haar snelle antwoord:

“Miss Cath, I collect them from many sources and it can sometimes take a couple of years to obtain enough to make some work – I am trying to collect crow feathers at the moment – I’ve almost got enough. Kate”

Aaaah ze wilt haar geheim niet prijsgeven! Ben trouwens heel benieuwd wat ze dan met de kraaienveren gaat uitspoken.. We blijven haar volgen!

Cath.

1 Response to “Lekkere verenbos heb je daar”


  1. 1 Dewi 16 april, 2009 om 8:56 pm

    wat grappig dat ze terug heeft gemaild :)

    toch nog wel benieuwd hoeveel duiven er precies in zitten haha

    mooie kunst!


Geef een reactie

