Zondagmuziek

l_a2983ac5c2794e368d806ab68dcfe429

Ik was me er al bewust van dat Melo-X  een retegoeie hip-hop dj is, maar ik wist niet dat hij ook behoorlijke muziek maakt. Hij zingt, rapt, speelt gitaar, deze man doet a-lles! Mustafa’s Renaissance is zijn meest recente mixtape en naast de enkele drukke uitschieter zeer geschikt voor deze prachtige regenachtige zondag. Hip-hop, soul, gitaargeluiden maar ook electrogeluiden. Mijn favoriete track is “Treat Her Right“, die je ook hoort op deze youtube promo trailer. Fijn toch? Dacht ik ook.

Download Mustafa’s Renaissance hier!

Cath.

0 Responses to “Zondagmuziek”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

