Mixin’ Monday

walkumbrella

Een tijdje geleden was ik in een bizarre Londense-5 zalen-underground-silent disco-doe maar gek-alles-club en daar kwam ik een man tegen. Op het eerste gezicht een hele normale man, middelbare leeftijd, beetje een buikje, je kent het wel. Ik raakte aan de praat met hem, wat zoveel betekende als ik die in dronken Engels vertelde over de kleur van mijn sokken (of iets dergelijks) en hij die vertelde dat hij een week ervoor in Amsterdam op een VICE feestje had gerockt. En zo kwam ik erachter dat deze alledaags uitziende man alles behalve alledaagse dingen deed. Zijn naam: Colin Bailey, dé man achter Drums Of Death.

Drums of Death is een DJ en een producer die schuilt achter een dikke laag wit-zwarte schmink op zijn gezicht. Hij is vooral befaamd voor zijn remixes, met name de Tricky – Council Estate remix. Club-bangah! Zijn muziek is op het randje van irritant, maar ook: raven, zweten, yes! Beetje zoals Peaches dus.. Geen wonder dat de twee gezellig tezamen naar de Melkweg komen op 8 mei! En ter ere van dit heugelijke feit plaats ik gewoon even een maandje of twee te laat de mixtape die Drums of Death heeft gemaakt voor Peaches. Niet makkelijk te luisteren, maar als je net in die ene goeie mood bent wel zeer appetijtelijk. En als je echt zin heb check je ook meteen even de video met de twee op Dazed&Confused. Meer Colin Bailey soon on Rassion..

Luister en download  “THEPEACHESMIXTAPE”  hier! (via BigStereo)

Cath.

2 Responses to “Mixin’ Monday”


  1. 1 J.C. 28 april, 2009 om 10:01 pm

    haa ja toen stond hij in de Bitterzoet toch?? Rare gozer


  1. 1 Rassion aan tafel met Drums of Death « Rassion Trackback op 18 mei, 2009 om 10:35 am

Geef een reactie

