Ode aan Andy

andy_milonakis

Andy Milonakis. Een held op sokken. Met de korte tijd dat ze zijn show uitzonden maakte MTV zichzelf onsterfelijk. Tot ze besloten dat crap als The X-Effect leuk zou zijn en ik mijzelf vooral heel hard wou slaan. Maargoed, The Andy Milonakis show was een pareltje. Ik ging helemaal los, vooral op de gangster rappers die Andy uit de tv toverde. Pfff, ik zou ook wel muesli uit een pimp bowl willen eten met Lil John! Maar het leukst waren natuurlijk zijn vriendjes. Oh wat een genialiteit! En toen kwam de wereld er opeens achter dat Andy geen jongetje van 15/16 was, maar een kerel van 30 met een groeistoornis.. Eerlijk gezegd maakte dit het alleen nog maar genialer.

Maar toen pats, boem, show was spoorloos! Moflo’s! Gelukkig dropte Andy regelmatig een webcam filmpje om dat grote gat veroorzaakt door zijn gulle lichaam te vullen. Maar dat was eigenlijk niet genoeg, er is maar een bepaald aantal keer dat je heel hard kan lachen om een exorbitant grote grapefruit (bij mij lag het rond de 8 keer). Maarrrr voor de overige leegte is er nu… TwittahAndy Milonakis op Twittah! Een klein vreugdesprongetje is gepast. Toe maar. Want: elk uur van de dag persoonlijk vermaakt worden door mr Andy is een feest. En dan plaats ik ook maar meteen zijn twitter hitje. Brrrap! Toch hoop ik stiekem dat hij ook snel weer zijn koppie laat zijn op tv en misschien op een dag er wel uitkruipt om samen met mij een rapbattle te houden (die ik zou winnen natuurlijk).

Cath.

2 Responses to “Ode aan Andy”


  1. 1 Levi 3 mei, 2009 om 1:29 pm

    Andy Milonakis. Zo ontzettend flauw, maar toch grappig.

  2. 2 Noor 12 mei, 2009 om 8:38 pm

    Wow, nooit geweten dat die gast al zo oud is!


Geef een reactie

