Een stad in libanon..

Ik heb het, jij waarschijnlijk ook. Sommige muziek hoor je gewoon het liefst op een plek. Zo heb ik muziek voor voor het uitgaan, muziek voor bij het opstaan, muziek voor op de fiets en muziek voor in de bus/trein. Tot die laatste hoort Beirut. Heerlijk om bij weg te dromen, uit het raam te staren en gewoon naar de muziek te luisteren. Het klinkt als oost-europese zigeuner muziek maar dat is het helemaal niet. De band is namelijk opgericht in New York en heeft indie, folk en pop invloeden. Het nieuwste album heeft ook electro invloeden.. spannend!

Beirut is al sinds 2006 actief, heb ze toen ook een keer zien optreden in paradiso maar ik dacht dat ze nooit echt bekend waren geworden. Totdat het concert van overmorgen in Paradiso  opeens uitverkocht bleek te zijn..

Gelukkig is een myspace nooit uitverkocht en kun je gewoon luisteren naar Beirut!

Je moet na het luisteren ook niet gelijk weg klikken, dit is muziek die je een paar keer moet hebben gehoord voordat je ervan gaat houden..

Noni Pony.

3 Responses to “Een stad in libanon..”


  1. 1 leviboitelle 3 mei, 2009 om 9:16 pm

    Heel erg balen dat het is uitverkocht ja. Toen dacht ik, ik ga ze wel zien op Lowlands. En nu is dat ook uitverkocht.

  2. 2 Marijn 4 mei, 2009 om 2:24 pm

    Heeeerlijk! En ik ga ze wel zien op lowlands yes


  1. 1 Wolfchild Extraordinaire « Rassion Trackback op 8 maart, 2010 om 9:04 pm

Geef een reactie

