Huizen Bouwen & Co.

nl1

Naast het af en toe verwondert doorbladeren van een Piano boek (mooi!) en het prijzen van de openbare bibliotheek te Amsterdam hou ik mij niet bijzonder veel bezig met architectuur. Toch imponeert het vermogen van mijn medemens om intens grote en mooie gebouwen te creeëren altijd weer. Deze medemens is de gelukkige eigenaar van een mix van creativiteit, technische skills, perfectionisme, ruimtelijk inzicht: kortom een mix waarvan de meeste van ons alleen maar kunnen dromen. Mad veel respect voor succesvolle architecten dus! Bijvoorbeeld voor de makers van het bovenstaande pareltje, wat een concept is voor een toekomstig Performing Art Center in Taipei. Ik zelf vond dit de mooiste uit het rijtje, maar als je hier klikt kun je ook de andere aanmeldingen bekijken. Indrukwekkend. Had ik vroeger maar meer huizen gebouwd met Sims, dan was er misschien nog iets van me terecht gekomen.. Dammit!

nl16

Cath.

0 Responses to “Huizen Bouwen & Co.”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

