Lockdown #9

JAAA JONGENS,
Ze zijn er weeerr! De lockdown jongens komen weer met lockdown festiviteiten. Dus trek maar vast je schoenen aan en zet ‘m op een sprintje naar de Rush Hour en/of Henxs. Want het gaat snel met de 300 aanwezige kaartjes. (het is al bijna op).
Vorige keer werd het feest gehouden in ballentent van het LANX, maar zelfs dat wisten ze om te toveren naar een goeie undergroundpartij. Nu is de locatie 1000x beter maar nog wel even geheim. Het wordt weer bellen naar  het  nummer die op je kaartje staat, dan wordt je naar een pendelbus gestuurd en die brengt je naar een plaats waar alleen wonderen gebeuren.
Het wordt weer knallen en uiteraard zijn wij er gewoon weer bij.
ld-0092

Wanneer: 8 Mei 2009
Hoelaat: Alll night longggg
Hoeveel: (maar)11 euries
Waar: Geheim, Bellen voor pendelbus!

Zoë

9 Responses to “Lockdown #9”


  1. 1 sylvan 1 mei, 2009 om 10:28 pm

    Vorige Lockdown was wel echt een zware flop. Je baadde letterlijk door het zweet, en de soundsystem viel om het nummer uit. Bovendien was de nummerkeuze onder de maat.
    Koninginnenacht onder viaduct van schellingwoude, dat was de echte dubstep feel.

  2. 2 Cath 1 mei, 2009 om 10:46 pm

    Tunnelrave was knallen inderdaad! Djeeee!

    Qua LOCKDOWN, ik denk dat het vooral een groeiproces is waar soms ook wat mindere momenten in zitten.. Dubstep begint vrij populair te worden en zo’n feest dus ook. Maakt het moeilijker om niet teveel te veranderen. Het geluid is wel eens eerder uitgevallen tijdens LOCKDOWN, maar toen was het nog in een garage ergens en stoorde het minder mensen. In ieder geval stoorde het mij toen minder.

    Long story short: ik heb er vertrouwen in dat deze versie weer ouderwets knallend wordt :)

  3. 3 Zoë 1 mei, 2009 om 11:15 pm

    Ik sprak met de tunnelrave Mr Lockdown, en liet onze teleurstelling goed doorschemeren. En toen schemerde hij de volgende locatie door. En ik denk; netzoals Cath, dat deze ouderwets knallen wordt. Maar dan van YEHAHHHHH

  4. 4 Zoë 1 mei, 2009 om 11:16 pm

    (haha, schemeren kan je ook gek lezen!:
    ipv scheme-ren; sche-meren.)
    lol in mijn onderbroek.

  5. 5 brutie 3 mei, 2009 om 10:31 pm

    denk dat de vorige editie echt wel goed gemaakt wordt in de nieuwe locatie! zin in

  6. 6 Reneger 8 mei, 2009 om 3:25 pm

    o boi, wij gaan elkaar vanavond weer treffen!

  7. 7 sylvan 8 mei, 2009 om 3:34 pm

    geen kaartjes aan de deur dus? Heeft er iemand al kaartjes met het nummer? Dan kan ik dat gewoon bellen en zien wat er te regelen valt met de vriendelijke buschauffeur.

  8. 8 zoe 9 mei, 2009 om 5:30 pm

    Waaar was jenou?

  9. 9 sylvan 9 mei, 2009 om 5:48 pm

    Oh, en ik wilde toch zo graag. Ik had geen joiners! Enigzins begrijpelijk, aangezien de nachtelijke fietstocht naar ruigoord toch wel erg bikkel is.
    Bovendien had ik met girl-trouble te kampen…
    Was het vet? sowieso wel. Ruigoord is fucking vette locatie, maar was er veel publiek? dubstep volk lijkt me niet bepaald ‘ruigoord-volk’. laat ik maar zeggen. syl


Geef een reactie

