Pakpakbier?!!

Deze mc heeft heel wat stof doen opwaaien na z’n performance in state tv vorig jaar. “Nederlandse grime?” “Wie is die gast en waar komt ie’ opeens vandaan?” Het is Skinto, een mc uit Amsterdam. Hij heeft twee weken geleden z’n tweede mixtape gedropt, roekeloos. Ik vind het tof om eindelijk (het heeft bijna 10 jaar geduurt jongens!!) NL grime te horen. Het mag zich alleen nog wel gaan ontwikkelen. De beats zijn tof alleen mogen de lyrics  nog wel een tikje next level van mij. Skinto rolt met Zwart Licht en op roekeloos staan waarschijnlijk daarom o.a ft. met Leeroy  & Hayzee.Check Skinto bij 101 barz hier.

Skinto kan je 23 mei ergens in Alkmaar live checken..en voor andere data check z’n myspace.

Jongens die ook al een tijdje lekker gaan zijn NoizBoiz. Een NL Grime crew uit Rotterdam. Ik vind de muziek van NB in een iets volwassener stadium. Maar ze zijn dan ook naar eigen zeggen  de grondleggers en al 3 jaar bezig. Benieuwd? Check de website hier met een promo download!

Laat die hype rondom NL Grime maar komen!!

Noni Pony.

1 Response to “Pakpakbier?!!”


  1. 1 MrFlister 7 mei, 2009 om 12:35 pm

    Ik ga toch meer voor de Engelse grime ben ik bang haha


Geef een reactie

