Huisje van oranje

 

house-of-orange_1536

House of Orange is het thuis voor vele mooie modelletjes, getalenteerde stylisten/make-up artists en tevens voor een gulle hoop getalenteerde fotografen. Lijkt me een goede combinatie. En misschien heb jij na morgen wel een retemooie print van 1 van deze fotografen in je ossozee! Morgen vindt namelijk een postersale plaats waar werk wordt verkocht van Annemarieke van Drimmelen, Daan Brand, Dirk Lambrechts, Duy Quoc Vo, Femke Reijerman, Hans van Brakel, Jenny Hands, Lukas Göbel, Miep Jukkema, Philip Riches, Sandor Lubbe, Tim Keen en creatief baasje Wyne Veen. Een leuk (en lang, sow) rijtje met allemaal totaal verschillende soorten fotografen. De poster sale vindt plaats in een supertoffe locatie, WHY NOT, voorheen een jongens bordeel & sex bioscoop. Ga dus even langs en support je local fotografietalent!

woensdag 20 mei
17.00 tot 21.00
Nieuwezijds Voorburgwal 28-30
Amsterdam

Cath.

8 Responses to “Huisje van oranje”


  1. 1 James Worthy 19 mei, 2009 om 3:05 pm

    Ben eigenlijk best wel benieuwd. We hebben nog wat kale muren in huis namelijk. Weet je wat meer over de afmetingen en de prijs?

  2. 2 James Worthy 19 mei, 2009 om 3:14 pm

    Want bijvoorbeeld die Amsterdam by Bike foto’s van Lukas Göbel, godverdomme, die wil ik echt allemaal hebben.

  3. 3 Dieuwer 19 mei, 2009 om 4:19 pm

    ja! voor me verjaardag!

  4. 4 James Worthy 19 mei, 2009 om 4:22 pm

    Prima, als je maar niet verwacht dat ik die dingen in ga pakken. Posters inpakken, tssss dikke penis, ik stop ze gewoon in een koker.

  5. 5 Dieuwer 19 mei, 2009 om 6:00 pm

    je penis past ook een koker ja

  6. 6 James Worthy 19 mei, 2009 om 6:17 pm

    Wat onnodig vulgair, gadverdamme, ik dacht dat Rassionmag een nette site was. Jakkes!

  7. 7 Cath. 19 mei, 2009 om 7:15 pm

    waar gaat dit heen, waar gaat dit toch nou naar toe.. (iedereen doet gemeen en dat maakt me toch zo moe, jawel een klassiekertje)

  8. 8 Cath. 19 mei, 2009 om 7:16 pm

    Ze worden verkocht in verschillende formaten, voor verschillende prijzen. Volgens mij echt van micro tot macro.


Geef een reactie

