The Mineral Caravan

43273_5_468

Vroeger ging ik met mijn ouders op kampeervakanties naar de meest uiteenlopende maar altijd even deprimerende plekjes in Europa. Nu ik erover nadenk hadden mijn ouders echt een buitengewoon goed oog voor lelijke plekken. Maar het hoorde erbij, evenals de regen, de insecten, het ’s nachts nog je tent moeten opzetten en het afzeiken van de caravans naast ons. Die waren niet echt, geen echte kampeerbikkels, maar mietjes. Mietjes met een droog dak boven hun hoofd en een keuken enzo. Caravans heb ik dus nooit gemogen.  Aangeleerde haat. Met veel moeite geef ik dus nu hier toe dat deze caravan wel ongelovelijk nice is. Hij doet me denken aan de Mineral House, en net als dat huis is deze caravan ook groter dan je denkt! So, who’s taking me out to camp?

43273_1_468

43273_3_468

Cath.

4 Responses to “The Mineral Caravan”


  1. 1 nonipony 24 mei, 2009 om 2:07 pm

    holy shit dit is echt perfect. hier wil ik in wonen en de wereld rond trekken..

  2. 2 Sarah 24 mei, 2009 om 3:37 pm

    woooooooooooooooohaaaaaaaaaaaaa

  3. 3 Robin 24 mei, 2009 om 5:00 pm

    Noni! Ik ga mee! Al wil ik wel graag nog wat extra raampjes..

  4. 4 Joris 25 mei, 2009 om 7:44 am

    “het afzeiken van de caravans naast ons. Die waren niet echt, geen echte kampeerbikkels, maar mietjes.”

    Zó herkenbaar :-D


Geef een reactie

