Jen Stark

Vroeger, en nu nog steeds. Heb ik in een laatje een stapeltje met gekleurd papier liggen. Om mee te knutselen. Wanneer ik en mijn vriendinnetjes aan de slag gingen met dat stapeltje papier, lijm en een schaar, kwam er niet meer uit dan hééél veel lijm aan mijn vingers en een zielig hoopje papierknipsels (waarvan ik de helft wanhopig van mijn vingers af had gepulkt)  die ik snel in de prullenbak gooide om mijn lelijkste kunstwerk ooit maar goed geheim te houden.

Maar gelukkig hebben we mensen die wél kunnen omgaan met dat soort atributen. Zo bestaat er Jen Stark.
Zij pakt een stapel papier, knipt, vouwt, plakt. Dat is het enige wat ze doet.. En je herkent het niet terug als papier! Wowo!

Jenstark.com

Zoë

0 Responses to “Jen Stark”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

