Zondagmuziek

52933254_l

Grizzly Bear. Onverwachts best makkelijk te googlen. Zo las ik dat de heren dit jaar waarschijnlijk echt gaan doorbreken bij het grote publiek met een derde album en dat ze ruimtelijke indie muziek klanken produceren. Was me er zelf niet van bewust dat de woorden ruimtelijk en indie succesvol achter elkaar konden worden geplaatst, maar ik denk dat het wel een beetje de lading van Grizzly’s Bears deuntjes dekt. Nee, eigenlijk denk ik vooral dat je lekker hun myspace aan moet zetten en gewoon even wegzakken in je stoel/bank/bed/woonboot. Stel je voelt je hier lekker bij, dan kan je morgen als de winkels weer open zijn hun derde album ”Veckatimest” kopen en op Lowlands ze uit gaan checken. En voor alle niet Lowlanders (hellepie, wij hebben geen kaartjes!) is er nog goede hoop op een Paradisoowtje in de toekomst. Mijn stem hebben ze in ieder geval! Hieronder hun clip van ”Two Weeks”. Dat de Heilige Geest op uw mag neerdalen (weet je ook meteen waarom we Pinksteren vieren haha).

Cath.

0 Responses to “Zondagmuziek”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

