Kauwdclonen?

kauhde]

Ik moest huilen toen ik de naam van de blog las, ik moest huilen toen ik de blog zag, janken. Ik heb nog nooit zo’n vreselijke chaos op een blog meegemaakt.

Een stel jongens met een goede muzieksmaak hebben ‘m opgezet. Wanneer zij een avond de controle hebben over wat voor muziek er wordt gedraaid,ben  ik gelukkig. Althans;  niet bij iedereen. Maar wel bij bijna alle! Dus..
Ze houden leuke nieuwe opkomende muziekmakers in de gaten en laten weten welke de moeite waard zijn om naar te luisteren. Altijd fijn zo’n muziekguide.  Houd het in de gaten want nieuwe muziekmensen ontdekken is altijd fijn!
Maar oude meeswingers worden uiteraard ook niet overgeslagen op kauwdclonen.

www.kauwdclonen.wordpress.com

Zoë

0 Responses to “Kauwdclonen?”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

