Wale chillin’ met Lady Gaga

Ok. Ik ben erover uit. Lady Gaga is tof. Ik vind haar kicken. Ze is gewoon fucking slim en heeft een imago bedacht waar menigeen imagoverzinner (hoe noem je die kerels die meisjes oppikken uit de Invito om supersterren ervan te maken in godsnaam?) een flink puntje aan kan zuigen. Oh en die pony, respect. Ik heb geprobeerd ook een lekker leuke lange pony te doen, maar toen mijn zicht begon af te nemen en mijn mascara dikwijls in het verkeerde haar belandde heb ik het opgegeven. En noem me nou geen mietje, want dat zou flauw zijn. Oh en nog iets, die chick kan echt zingen! Die zag je niet aankomen hé? Dat is het voordeel van je dom voordoen, blijf je mensen verassen…

Cath.

2 Responses to “Wale chillin’ met Lady Gaga”


  1. 1 Wannegekzeg 4 juni, 2009 om 9:40 am

    volgens mij heeft Wale heel veel geld.ofzo.
    wel props voor die pony indeed, mannen kunnen zoiets al helemaal niet aan lijkt me..nooit geprobeert trouwens. en heten die invitomannetjes niet iets met scouts of agents of zoiets?


  1. 1 She went gaga on us « Rassion Trackback op 11 november, 2009 om 10:49 am

Geef een reactie

