Sixpack ah oui

product2583

 

Ken je dat progamma 6pack nog? Met die ene kerel Menno. Hij is me vooral bijgebleven, waarschijnlijk door zijn imposante postuur. Goed, ik dwaal af. Want die zes pack bedoel ik dus niet, ik bedoel het franse kledingmerk Sixpack. Een paar dagen geleden waren we op bezoek bij de Streetlab HQ en daar ving het mijn oog. Want leuke T-shirts maken is moeilijker dan je denkt, de lijn tussen crappy en de shit is dun. Heel veel dingen werken niet. Maar deze Fransen begrijpen het spelletje en leveren voor de zomer 2009 collectie gewoon weer toffe dingen af. En ze houden zich bovendien gewoon lekker bezig met kunst en graff, zo zijn zij dan ook wel weer. Zelfs in Nederland las ik ergens (klik maar, is mooi).. Een kleine ode aan Sixpack bij deze dus!

3 Responses to “Sixpack ah oui”


  1. 1 Dieuwer 8 juni, 2009 om 1:41 pm

    http://www.6pack.tv/default.php?cont=viewLog&log=1233 deze kerel is mij het meest bij gebleven sjezus!!

  2. 2 Noor 12 juni, 2009 om 12:08 am

    Ja die lijkt ook op die gast van t shirt


Geef een reactie

