Yogho Yogho

Waarom hebben we deze reclames niet meer?!

Zoë

8 Responses to “Yogho Yogho”


  1. 1 Reneger 12 juni, 2009 om 3:28 pm

    zijn we niets iets te jong voor de ‘vroegah was alles beter’ fase?

  2. 2 Reneger 12 juni, 2009 om 3:35 pm

    zo niet, dan wil ik bij deze graag een lans breken voor TJOLK

  3. 3 Tim 12 juni, 2009 om 4:25 pm

    Toevallig met een grote klus bezig, waarbij het kan gebeuren dat ze terug op televisie komen. Hans van Dijk en Bart Kuiper zijn helden!

  4. 4 Robin 12 juni, 2009 om 6:02 pm

    Nee regener, vroeger WAS alles beter. Ik had een computerspel van Yogho Yogho, ik zou een moord doen om dat weer te mogen spelen. Yogho Yogho The Game > Sims 3.

  5. 5 Reneger 12 juni, 2009 om 6:49 pm

    @ Tim, zorg jij nou maar dat je dat boek vol naakten vrouwen krijgt gevuld mr. ‘ik-ben-toevallig-met-een-grote-klus-bezig’

    @ Robin, nie ouwe hoere vrind, ik heb laatst van de Jan Linders een Fristi dansmat mogen ontvangen. No way hosé dat een yogo yogo spel uit het post-Peter Andre tijdperk daar aan kan tippen

  6. 6 William P. Woodcole 13 juni, 2009 om 1:54 pm

    Vroeger was alles beter Reneger! Op internet, mobieletelefoons en laptops na.

    En ik breek maar een lans voor cup-a-soup

  7. 7 zoe 15 juni, 2009 om 12:41 am

    Ik zou bijna kabel nemen om alleen maar reclames te kunnen kijken!

  8. 8 Cath 15 juni, 2009 om 5:28 pm

    wat is een lans breken zoal?


Geef een reactie

