Liefdespost

 

Hoi, Mayer. Fawaki? Ik wou even zeggen dat je lekker bezig bent. Maar gewoon ook echt lekker bezig. Interviewtjes hier, interviewtjes daar, clipjes, alles. Motown in 2009 for the win. Met smart wacht ik op een echt Mayer Hawthorne album. Dat zou pas fijn zijn. Ik zou dan zelfs nog best gelukkig sterven. Met ”I Wish It Would Rain” als soundtrack. Oh en sorry voor die ene keer dat ik onder de impressie was dat jij de gestuiterde broer van James Pants was en je een rare blik schonk. Ik weet inmiddels beter.

Ps ik denk dat ik van je hou. 

Cath.

1 Response to “Liefdespost”


  1. 1 Marijn 16 juni, 2009 om 11:37 am

    Dat album zou inderdaad wel eens mogen komen. Dan zou het zonnetje er nog eens bij mogen komen, een hangmat, een drankje en ik ben gelukkig


Geef een reactie

