Lekker mokkel

air-jordan-iii-true-blue-retro-1

Kom maar hier! Ik krijg kriebels in mijn buik van jou. Die overdonderde schoonheid, halleluja. Of ik jou moet hebben? Nou echt wel. Maar nu gaan opeens de geruchten in de sneakahwandelgangen dat je alleen in Engeland en Azie wordt gereleased? Wij, mijn hart, voeten en ik, wachten vol spanning af.

Cath.

4 Responses to “Lekker mokkel”


  1. 1 Paul 17 juni, 2009 om 1:34 pm

    Je liegt toch zeker? Volgens Flipje krijgen we hem gewoon!

  2. 2 Dieuwer 17 juni, 2009 om 2:22 pm

    volgens mij heeft lexflexa hem ook!

  3. 3 Paul 19 juni, 2009 om 11:36 am

    Zie, een beetje paniek te trappen om niks..

  4. 4 Cath. 19 juni, 2009 om 1:34 pm

    Je hebt gelijk Paul, we krijgen ze! :)

    Dus: eerste week van juli in 8cht op de vijzelstraat > http://www.8-sneakers.nl

    maat 41 zal er niet meer zijn brrrrap


Geef een reactie

