Weheartit.

Van de week had ik een persoonlijke ontdekking die ik eigenlijk vele gigabyte’s geleden had willen ontdekken. De website weheartit.com was de ontdekking. Hier kan je een persoonlijke account maken en je kan plaatjes verzamelen. Online! Dus je kan ze nog op elke computer met internet openen! Echt ideaal voor beeldfreaks like me. Ik heb vaak als ik een mooie foto zie of een plaatje voor Rassion heb ik die opsla. Maar hierdoor staat m’n hele computer vol met plaatjes en foto’s die niet gemaakt door mij zijn. Waarschijnlijk ben ik de enige die de website nog nooit had gezien, want hij is wel heel vaak offline door te veel traffic. En daardoor kan je vervolgens niet bij je foto’s en plaatjes die je toch nodig had. Hmm..

Noni Pony.

0 Responses to “Weheartit.”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

