Spencer, WHATT?

Serieus, fans van The Hills, (Dieuwert! Je bent schuldig!) ik wéét dat LC, haar friends en not-so-friends af en toe leuk zijn om naar te kijken. Maar DIT? ARE? YOU? KIDDING? ME? Dit verdient zekersteweten Amerikaans meest geciteerde letters: WTF?

You’re NOT a celebrity. Get the FUCK outta here. 

Robin

3 Responses to “Spencer, WHATT?”


  1. 1 Dieuwer 25 juni, 2009 om 12:20 am

    hahah ik heb zoveel woorden voor deze shit maar het enige wat ik kan zeggen is: HITJE!

  2. 2 nonipony 25 juni, 2009 om 12:32 am

    hahaa ik kende deze al maar durfde m niet te posten hahahaha. deze gaa te furrr.

  3. 3 Marijn 29 juni, 2009 om 11:45 am

    Ik kende hem ook al maar had ie niet iets te maken met een nieuw programma waar ze in zaten, dat ze moesten overleven op een onbewoond eiland ofzoiets?:P


Geef een reactie

