Next Level: Tim Biskup

timbiskuptmcom05-450x632

Tim Biskup 42 jarige dude(man eigenlijk) waarvan ik ergens toevallig eens een keer online een flyertje vond over een expositie in Barcelona (psst hier boven!). En die is nu mijn achtergrond zo leuk vind ik hem. Enfin, hij is een soort van een heel klein beetje Piet Parra meets die ene dude die ook vrouwen met extreem hoekige vormen maakt, kan iemand me daarmee helpen?Maakt me ook niet zo veel uit ik hou hier van! Jullie?

 
System-9-Painting

 

White-Dragon

Dieuwer

2 Responses to “Next Level: Tim Biskup”


  1. 1 Robin 25 juni, 2009 om 3:33 pm

    Piet Paris?

  2. 2 nonipony 26 juni, 2009 om 8:09 am

    vind m alleen niks weg hebben van parra. Wel van paris ja


Geef een reactie

