Gupje Nooitgenoeg

GUP20cover

 

GUP magazine, wie kent het niet. Dat heerlijke kleine foto blad. Het is als een compact bommetje vol inspiratie, die na het openen heel nonchalant, doch met de nodige druk, zo op je neerdwarrelt. Tenminste, dat is hoe ik de #20 issue ervoer. Het mooie aan GUP is dat ze niet alleen getalenteerde fotografen pushen, maar ook beginnende talenten helpen om te groeien. Zo kan je deze zondag terecht bij de Rooms of Red Bull om een workshop te volgen, de zesde in het rijtje van het 5 pics project om precies te zijn: Magazine Photography. Helaas moet ik werken (zei ze met een traan die onmiskenbaar biggelde over haar wang).. Als je net als ik niet de kans ziet om er heen te gaan, no worries want online organiseert GUP ook dingen. Namelijk de Viewbook Photostory site, waar je je eigen serie foto’s kan uploaden, kan stemmen en waar je leuke prijzen kan winnen. Dikke yes! Oh en tussen neus en lippen door, er komen vast nog wel wat posts over bepaalde fotoseries/fotografen die ik dus uit GUP heb gestolen. Dat je het even weet.

Cath.

1 Response to “Gupje Nooitgenoeg”


  1. 1 Kris 2 juli, 2009 om 2:26 pm

    thanks! Ik ga me meteen even aanmelden op die site!


Geef een reactie

