Upper Clapton Dance

Wij zijn niet vies van een beetje ”Brit-Hop”, oftewel Engelse geezahs die kunnen rappen. Deze track van Professor Green kreeg ik al een lange tijd geleden in mijn schoot geworpen door een aardige geezer-vriend, die mij wou overtuigen van het talent wat broeide in eigen land. Nou, dat is gelukt en ik zet zelfs tegenwoordig regelmatig mijn ”Geezerlike”-afspeellijst (ja echt) aan om van de fijne tonen van onder andere Bashy, Pro Green, Devlin te kunnen genieten. Een vliegende start heb ik gehad, een start van de underground op naar de meer bekende Engelse rappers. En de liefde is er. Neem nou dit nummer, een banger. Gewoon een ouderwetse knaller. Pas na een jaar is er toch een clip bij gemaakt en wat voor 1! Een klopje op de schouder van de reeds onbekende regisseur voor dit kleine masterpiesje. En lieve lezers, onderschat niet wat er aan de overkant van het water gebeurt!

Cath.

2 Responses to “Upper Clapton Dance”


  1. 1 James Worthy 30 juni, 2009 om 8:39 pm

    Briljant he, mijn neefje begint altijd vechtpartijen op deze track.
    En qua muziek in Engeland, oké ze zijn lelijk maar ze lopen tien jaar voor op de rest. Amerika, Frankrijk, Slowakije, allemaal schaapjes.

  2. 2 zoe 5 juli, 2009 om 5:04 pm

    niets mis met schaapjes


Geef een reactie

