Kanye als regisseur: fail

 Vodpod videos no longer available.

Goed, Yeezy is dus liedjes aan het opnemen met zijn protege Drake en komt opeens met een idee. Een idee voor een clip voor het liedje “Best I Ever Had” en volgens meneer Drake ook nog eens een vrij tot zeer geniaal idee. Het wordt dus uitgevoerd. So far, so good. Geen vlekje aan de mooie zonnige hemel te bekennen. Tot het resultaat het wereldwijde web raakt, ja want raken doet het me zeker. Het raakt het creatieve deel van mijn hersens/hersenen (?), wat een ongelovelijke domme, saaie, cheezy en nogmaals domme clip! Het liedje had potentie, het had allemaal zo leuk kunnen zijn, maar dan gebeurt er dit. ‘Ye, houd je voortaan alsjeblieft aan het produceren, rappen en/of zingen en niet-helemaal-zelf-bloggen en blijf uit de buurt van enig camera apparatuur. Is beter voor ons allen. Overigens begrijp ik volkomen de tevreden reacties van menigeen man, maar: don’t let it (de memmen) fool ya..

Cath.

18 Responses to “Kanye als regisseur: fail”


  1. 1 Manollo_ 2 juli, 2009 om 4:10 pm

    hahaha, onze gayfish snijdt zichzelf weer in de vingers!

  2. 2 Dieuwer 2 juli, 2009 om 4:25 pm

    nou nou, wel een beetje overdreven hoor

  3. 3 Billy Bathgate 2 juli, 2009 om 4:29 pm

    vergeet je voor het gemak even de geniale clips die ie voor z’n eigen tracks heeft geschoten (jaja, die regisseert ie ook zelf)

  4. 4 Cath 2 juli, 2009 om 4:31 pm

    dat is wel een beetje hoe ik roll..

    maar eerlijk, er had een betere clip bij dit nummer gehoord. Dit is alleen leuk voor hitsige mannen. Het weet me niet tot nauwelijks te boeien en het einde is ook vrij cheezy. Ik had er gewoon meer van verwacht!

  5. 5 Cath 2 juli, 2009 om 4:32 pm

    @ Billy, dat heb ik niet vergeten, dat wist ik helemaal niet! Ik wou net gaan zeggen dat Kanye zelf wel bijna altijd topclips heeft.. Nu ben ik wel retebenieuwd welke er uit zijn hand vloeien dan?

  6. 6 Deluge 2 juli, 2009 om 5:11 pm

    Zo’n beetje al z’n eigen videos komen van hemzelf

  7. 7 Dieuwer 2 juli, 2009 om 5:19 pm

    haha oeps!

  8. 8 Sef 2 juli, 2009 om 6:36 pm

    goeie clip!

  9. 9 Deluge 2 juli, 2009 om 7:19 pm

    trouwens
    drake is meer weezy’s protege dan kanye’s

  10. 10 Nino Brown 3 juli, 2009 om 6:53 am

    ja helaas heeft ie deze week getekend bij Lil Wayne’s label Young Money

  11. 11 zebra 3 juli, 2009 om 4:49 pm

    Post dit dan niet. Nu zie ik die clip weer! Oh wacht. Das helemaal niet erg. Geluid uit. Hmmmmmmmm

  12. 12 yael 3 juli, 2009 om 5:06 pm

    clip zelf valt nog enigsinds mee, die tieten in het begin niet.. allejezus

  13. 14 leviboitelle 4 juli, 2009 om 9:07 pm

    Slecht geschoten, slecht belicht. Maar, maar, maar. Die DOP verdient ook een nekschot.

  14. 15 mry 5 juli, 2009 om 1:21 am

    hmmm…ja oke..op et begin was t nog leuk. maar het blijft steken op een punt. en die fa2’s zijn KK DROOG.
    maar..stibba wins

  15. 16 virgil 6 juli, 2009 om 10:27 am

    huh einde? zit er een verhaallijn in dan? hehe

  16. 17 reiger 6 juli, 2009 om 12:17 pm

    nu al een classic!

  17. 18 Robin 8 juli, 2009 om 4:13 pm

    die laatste tieten zijn nep! ze bewegen niet! omgosshh


Geef een reactie

