Where the wild things are

Ik had vandaag het geluk om in een Urban Outfitters rond te huppelen. Ik zal niet zinnen lang vertellen hoe geweldig die winkel is, maar wel een bepaald ding dat ze verkochten. Ik ga ook niet vertellen over hoe te gekkk “Where the wild things are” is, want dat is al eens gedaan door ons.

Maar ik zag vandaag dus dit shirt. Maar eigenlijk vond ik er in de winkel nog drie andere, maar die zijn niet online te vinden. Hoe mooi en hart verwarmend!

En toen kwam ik ook nog ooit op deze site, maar heb ‘m nog nooit gedeeld. GEWELDIG. Ik wil er ook een maken en opsturen.. first thing to do als ik vakantie heb.. to be continued..

Noni Pony.

1 Response to “Where the wild things are”


  1. 1 Rory 7 juli, 2009 om 4:48 pm

    Ja? Allemaal imitatieonzin voor teveel geld toch? Ik voel hem niet echies.


Geef een reactie

