Next Level: Aaron Ruell

aaron_ruell_01

Wat zijn sommige mensen toch heerlijk divers. Zo ook de acteur die Pip speelt in Napoleon Dynamite. Deze acteur, genaamd Aaron Ruell, maakt namelijk ook mooie foto’s! Ja, die zag je niet aankomen. Ik moet toegeven, helemaal lekker zit het me nog niet. Elke keer als ik even mijn ogen sluit zie ik Pip voor me, die modelfoto’s maakt van Napoleon (al dan niet zonder kleren). Gelukkig zitten er in Aaron Ruell’s portofolio niks van dit soort stukjes werk en zie ik, zolang ik mijn ogen open houd, vooral heel veel zoetsappige en mooie foto’s. Check zijn site.

aaron_ruell_02

Cath. 

1 Response to “Next Level: Aaron Ruell”


  1. 1 Manollo_ 9 juli, 2009 om 5:59 pm

    de man maakt mooie foto’s, napoleon dynamite blijft een funny movie!


Geef een reactie

