Avant-gar·de [aavãnĝarde] de; v(m) -s

EW-AH029_Calend_G_20090617072531

Sjippie! Als ik later groot ben word ik directrice van het MoMA of het Tate Modern, maar mocht ik wegens omstandigheden deze doelen niet kunnen bereiken vind ik het Stedelijk Museum ook best wel prima. Grote liefde voor het Stedelijk in my little heartsy, dus. Helaas is het nieuwe Stedelijk pas over eeuwen klaar maar het Van Gogh museum liet mijn hart Russisch tapdansen en koprollen met hun aankondiging voor de tentoonstelling ‘Avant-gardes ’20 | ’60’ die zij deze zomer in samenwerking met het Stedelijk organiseren. Lovely, 60 werken die een overzicht geven van de collectie van het Stedelijk en de zware jaren ’20 en ’60. Kun je tot 23 augustus op die verdomde, regenachtige nep-zomerdagen toch nog een beetje genieten van iets moois. Hurray!

Robin

0 Responses to “Avant-gar·de [aavãnĝarde] de; v(m) -s”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

