Next Level: Jon MacNair

the_harpooners

Naar mijn bescheiden mening maakt meneer Jon MacNair (gruwelijke naam) buitengewoon vette tekeningen. Nou zal ik normaal hier aan toe voegen dat dat slechts mijn mening is, maar als het om Jon’s pencil art gaat geloof ik graag dat iedereen het wel enigzins met me eens zal zijn. Het zijn duistere, bijna middeleeuwse tekeningen. Fucking fascinerend. Deze man maakt ook hele lelijke dingen trouwens, tekeningen met kleurtjes enzo (bah, zwart-wit for the win!), maar dit zijn wel echte pareltjes.

Cath.

2 Responses to “Next Level: Jon MacNair”


  1. 1 Tim Pen 25 juli, 2009 om 4:27 pm

    where the wild things are meets jeroen bosch!!

  2. 2 Cath 26 juli, 2009 om 1:46 pm

    ik kende Jeroen Bosch zijn werk niet (….) maar na wat google werk kan ik het alleen maar heel erg met die vergelijking eens zijn!


Geef een reactie

