Zion I (love)

Zion I “Coastin'” feat. K. Flay from Okayplayer on Vimeo.

Een paar jaar geleden ging ik helemaal vanuit Venlo naar Utrecht om Souls of Mischief live in de Tivoli te zien. Eenmaal daar aangekomen begon het voorprogramma al snel. Een van de weinige keren dat het voor programma zoveel keer beter was dan de main act. Zion I blies mij omver, vooral met het nummer ” Birds Eye View” een nummer over de grote liefde voor hiphop zonder dat het zo cheezy overkomt. Zion I heeft me nu weer warm gemaakt met het nieuwe nummer “Coastin” ft. K. Flay. De track is afkomstig van ‘The Take Over’ LP.

Als ik zeg downloaden, doen jullie het dan ook?

Dieuwer

2 Responses to “Zion I (love)”


  1. 1 Patrick de Vries 15 september, 2009 om 5:07 pm

    Offah mi meid? Russ?

    Serieus? I Used To Love H.E.R. cheezy? Echt? Ik geloof je niet, wil je mensen zoals ik uitlokken om te commenten ofzo? Ze zeggen over smaak valt niet te twisten maar CH’MON!

  2. 2 Dieuwer 15 september, 2009 om 5:10 pm

    hahaha for real Patrick ik vind birds eye view een stuk beter


Geef een reactie

